Birgubilikannesi55 Kızlar bebeğim 3 aylık öksürük var biraz balgamdan dolayı boğazında arada burnu tikanio balgami en kolay nasıl attirabilirim. Klamoks bid ilaç sonrası 2-3 çay kaşığı ılık su veriyorum sesi de kısıldı biraz bebeğimin yardımcı olurmusunuz
kasimonbes Birgubilikannesi55 burun tikanikligina serum fizyolojik otri natura kids ve nazalnem sirayla yapilinca iyi geliyor. 12 saat arayla da 1 cay kasigi Asist surup verdi doktor 4.5 aylikken suan 5.5 ayligiz
Caglaa94 Birgubilikannesi55 ventolin ve cortair olabildiğince rahatlatıyor yumuşatıyor. Ara ara burnunu temizleyip nazalnem burun damlası var biraz yağlı bir yapıda onu damlatabilirsiniz. Bir de olabildiğince dizinize falan yüz üzeri yatırıp sırtına pat pat yapın
Birgubilikannesi55 kasimonbes asist şurubu oğluma verdi ama kaç mg bilmiyorum kızımda arada hapşırık fa var hirilti da var biraz 2 gün önce yeşil uesil balgamini kusarak attı rahatlamisti simdi boğazında var ayrıca burnunu temizliyorum aspiratör ile
kasimonbes Birgubilikannesi55 biraz uzun suruyor iyilesmeleri benim kizim 2 haftayi buldu, duzenli burnunu temizler ve aspire ederseniz yavas yavas azalacaktir. Surekli burnunu acik tutmaniz lazim evet yipratici bir surec 72 saat uyumadigimi biliyorum ama kulaga ve cigere akarsa daha sikinti. O yuzden bir ilaci yok canim burnu acik tutucaksin