Kızlar kızım ventolin ve kortizon olarak hava kullandı bitti doktor kesti ama öksrüğü devam ediyor artık annem ayağının altına zeytinyağı sarımsak karıstırıp sür dedi onu yapıyorum bi kac gündür bide sıcak havlu falan koyuyorum sırtıma göğsüne ama aynı gibi hala az ıhlamur vermem sıkıntı olur mu veren var mı hic