asiltonunmommysi Urasss13 emerek uyuyan bebeklerde oluyor bu durum 15 aylık olana kadar 40 50 dkda bi uyanırdım. Desteksiz uyku ve gece beslenmesinin kesilmesi tek çözüm 7 aylıktan sonra yapıyorlar genelde gece beslenmese gerek kalmıyormuş tercih sizin
Urasss13 asiltonunmommysi 7 qy erken gibi ya acıkır çünkü biliyorum birde zaten memede uyuyor desteksiz uyku falan imkanı yok yapamam gibi😑
Yigitinannesi0312 Urasss13 meme destek olmuş o zaman ilk gece uykusuna yatarken memenizde uyutmayin meme desteğini kesin
Yigitinannesi0312 Urasss13 bunu bı iki gün deneyin başka şekilde sakinleştirir uyutun. Bizde sallanarak uyuyorduk. Gece her.uyandiginda ayagimdaydi.valla bı iki gün ağladı ama şimdi.o.da.bende rahat uyuyoruz
RobinScherbatskyy Urasss13 zorla zorla 5 ay kadar emdi ağır böbrek iltihabı geçirdim kana falan karıştı kullandığım ilaçlar için bir hafta emzirmemem gerekiyordu zaten kızım zordan emiyordu bir daha tutmadı hiç🥹
Urasss13 RobinScherbatskyy çok geçmiş olsun canım önce sağlık iyi ol gerçekten hiç önemli değil bende mama ya da meme ki zaten 5 ayda Anne sütü almış