-34 Tatli_Bir_Anne_ 8 aylığız 4 numara kullanıyorum şu an kilomuzu bilmiyorum 6. ayda 8700 kg 73 cm boyumuz vardı sleepy ve ya baby turco
Sgjldah 5 ay 16 günlük 2 numaradan yeni 3 e geçtik 2 biraz sıkıyordu elimizde vardı diye bitirdik 6300 kilosu
Melis1706 Sgjldah sleepy kullaniyorsaniz cok kucuk gelmiyor mu cunku benim kizim gebnelde numaralari ayi ayina gitti
Sgjldah Melis1706 Sleepy kullanıyorum eşim birde denemek için molfiks almış arada da onu kullanmistim molfiks bir tık büyük oluyor 3 numara sleppy 3 normal oldu bize kızımız biraz zayıf minyon çünkü belki ondan olabilir
Tatli_Bir_Anne_ Vlns bende ideal. Ben bezin küçük gelmesini istemiyirum. Bebeğin bacaklarında iz olma durumuna göre buyuttum hep
Dondurmalikahve Tatli_Bir_Anne_ Sleepynin kalıpları küçük en az +4 olur ama +4 var mıydı pek hatırlamıyorum.
Dondurmalikahve Tatli_Bir_Anne_ +4 bez numarası netten baktım sleepyde varmış ben yanlış hatırlıyormuşum 9 16 kg arasına denk geliyormuş