fa_sena_y 11 buçuk ayligiz valla uzaktan kumanda felan uzatıyorum al diyorum gelip alıyor.ver kavramını anlamıyor daha…,alkiss yapıyor biz yapınca veya kendi kendine,baybay vardı 8 aylıkken şuan yapmıyor niye anlmadım?yürüyor,baba,anne,anneanne(nennne),dede,mama var ama bilincli degil….,daha tam anlamıyla komut almıyor 14.aya kadar yolu var…taklit var 9.aydan beri…,gel gel işaretini yapmıyor… Her bebeğin gelişimi kendine zaten anormallik olursa kendini belli eder