Almila0101 bizimkide 33 günlük aynen çok gazı var ama rezene anason değilde kimyon tohumu çayı veresim var ama çok küçük kıyamıyorum ya korkuyorum birşey olur diye. Rezene hakkında iyi şeyler duymadım o riskli gibi, gerçi eskiden bebeklere veriyolardı bi çay kaşığı kimseyede bişey olmadı ama ben cesaret edemiyorum. 2 aylık olsun o zaman veririm diye düşünüyorum