Almila0101 mama kullanıyor musunuz? Bizde aynıyız, 4 5 gün yapamadı, acile gittik, duphalac şurup, lavman, fitil ve enterogermina verdi. Yalnız fitilin tamamını yapmadık elimle kırıp sadece sivri olan kısmı yarısını kullandım, mama mı yapıyor ne yapıyor anlamadım ıkınıyorda hep ama yok kaka. Pazartesiye kadar yapmazsa yine fitil verip bi doktora götüreceğiz artık