Melmus öncelikle sakin olun geçici bir dönem olduğunu unutmayın 🍀 ek gıdaya 4. Ayda dr. Önerisi ile mi geçtiniz? Benimde bebeğimin ağzına lokma koymadığı dönemleri oldu doktora artık danıstım ve hiçbir bebeğin açlıktan ölmeyeceğini kendimi üzmemem gerektiğini söyledi. Gelişimi nasıl? Kilosu boyu eğer sağlığını etkileyecek derecede kötüyse o zaman yardım alın. Bizler gerilip, üzüldükçe bebeklerimiz bunu direk anlıyor ve daha çok kapatıyor kendini.