Mygirlmybaby benimkide oyleydi. Her ısırdığında kapattım memeyi. Sonra bıraktı. Şuan 16 aylık tekrar yapmaya başladı. Bu sefer kapatiyorum ağlıyor geri açıyorum açtığım gibi ısırıyor. Ve artk gülmüyor. Direk gözümün içine bakıyor ne tepki vericem diye. Çok kızıyorum ama hala devam ediyor. Ne yapicam bende bilmiyorum