Doğduktan 1 gün sonra tahlil sonucu kan uyuşmazlığı dan dolayi sarılık demişti doktorum değer ilk olarak 9 civarı falandı taburcu olup eve geldik bı gün sonra tekrar tahlil istenildi değer 12 lere falan çıkmıştı yatış verildi işin tedavisi olduk 1 gece yattık hastanede tekrar kan sonucuna bakıldı değer düştüğü için taburcu olduk 1 hafta sonra kontrolde hafif yüzünde var korkulacak gibi değil demişti doktorum