0tulayt0 Hanımlar oğlum nerdeyse 10 aylık ama 💩 düzeni biraz garip 3-4 günde 1 de yapıyor 5-6 günde bir de ama asıl konu zorlanmıyor yani normal düzeni bu diye düşünüyoruz artık ama afedersiniz ama kıvamı kek hamuru gibi normal mi sizce sizlerde durum nasıl