Endişelenme doktor bana 20 güne kadar normal demişti.
Düşmeden yıkama silersin bebeğini demişti.
Kokla göbek deliğini Koku yoksa sıkıntı yoktur.
Bence yıkamamalısın yıkayınca bebeği nemli kalıyor ve kurumadığı için düşmüyor. Benimkinde koku olmuştu doktor krem verdi. Kolu varsa ilacın ismini yazabilirim.