Merhaba 11 aylık bebeğim 4 gündür öksürüyor ve baya çok öksürüyor içten içten hırıltı yok ama öksürük geldiği zaman şiddetli öksürüyor geceleri daha sıktı ama gündüzleride çoğaldı Dr ventolin ve corteir verdi hava makinasıyla veriyorum öksürüğe iyi gelen başka öneriniz varmı bu aylarda