Esra1260 Sağlık ocağını arıyorum ulaşamıyorum kızlar yarın bebeğimin 1 aylık aşısı var ama saat kaçta gidilecek yani sabah erkenmi gitmek gerekiyor bilen varmı
26082014 Esra1260 bugün resmî tatil olduğu için kapalı sağlık ocağı genelde 9 da burda olun deniyor her aşıda arayıp öle deniyor bana
Deletedmom388 Esra1260 ben belirli bir saatte gitmedim gidince aşıyı yaptılar direk ama 2.ay aşısı için hemşire gitmeden aramamı söyledi bazen birkaç gün geç gelebiliyormuş aşılar sanırım..
nehirinannesii Esra1260 bütün aşıların erken saatte yapılması gerekiyor hemşiremiz öyle söylemişti bize