Balarisii hayırlı olsun bebeginiz ,gözünüz aydın.. birsen16 çok güzel anlatmış deneyimleriyle .. ben size bunlara ek olarak duşta emzirmeyi tavsiye edebilirim ..eğer banyonuz müsaitse , küvet olmasına gerek yok soyunun,bebeginizi de soyun biraz su dökün yavaşça vücudunuz ıslak olsun yani ,bir de öyle emzirmeyi deneyin ..sadece ikiniz.. başka birşey düşünmeyin.. duşta emzirme doğum anının tekrar yaşanması gibidir..bebeginiz bu sayede belki emer .. ocak doğumlu oğlum evim sobalı olduğu için ben deneyemedim ama sırf merak ettiğim için yazın denedim harika bir şey..