Ebrugokbak22 Kızlar benım kızım 3 buçuk aylık normalde genelde 2 3 kez büyük ıdrarını yapardı bu kaç gündür bı kez yapıyor ve katı oluyor katı derken sert yanı bu durumu yaşayan varmı neden acaba 4 ay aşısına gidince doktoruna da danışıcam tabi ama
Mxmxy Ebrugokbak22 doktora danış bi bnce önemli bi konu benim bebeğimde kakasini yaparken çok zorlaniyo ama en sonunda yapıyor benimkide hep sarı sulu kaka yapıyor ve kötü kokuyor gibi kakasi bende bi baktrcam enfeksiyon Olabilir diyolar ya
Mxmxy Ebrugokbak22 bence bi çocuk doktoruna danış sen bnde öyle yapcam bnimkide 3.ayını yeni bitirdi . Üşütmüş te olabilir diyolar bana da ya kakasi kötü kokuyor diye