2.5aylıkken yaptırmıştık
Önce muayene edip uygunluğunu kontrol ediyor size süreci anlatıyor uyuşukluk için iğne yapıyor iğne acısona bebek bayağı ağlıyor bi20 dk filan uyuşukluk için bekletiyor bu süreçte emzirerek vs bebekle ilgilenebiliyorsun uyursa daha iyi oluyor sonra işlem başlıyor siz yanında oluyorsunuz bebek farketmiyor bile bir boy büyük bez ile bardak koyup kapatıyorlar ebbeği giydiriyorsunuz ilaçları vs hakkında bilgilendiriyor sizi uyuşukluk gidene kadar birkaç saat geçiyor sonra ağlamalar başlıyor verilen ilaçlardan kullanıp bebek de rahatlatınca süreci atlatmış oluyorsunuz o gece deliksiz bir uyku sizi bekliyor 3 gun sonra klipsi çıkartmak için gidiyorsunuz bir hafta spnra da wpdan görüntüsünü atıp durumu hakkında bilgi alıyorsunuZ zaten iyileşmiş oluyor