Sebepsiz yere ağlayıp bağırmalar .uzun süren krizler ..çok zayıf zaten beni gören dua ediyor değişik bi çocuk diyolar,çünkü doğduğundan beri hep kucağımda ve hep ağlıyor ilgisini asla dağıtamıyorz. Artık 5 dk telefon açıyım diyorm yeterki yemek yiyim ya da yemek yapabileyim diye ama telefona da bakmıyor. yemek zaten yemiyor hiç bişey hemde.kahvaltı yok akşam yemeği yok arada yok. suyu bile zorla içiryorm bi iki yudum.Zaten yarım saate bir uyanıyor 16 aydır..yani bunlar her günn her saat devam etmesi o kadar yoruyor ki .kımıldasam ağlayan bi bebek. .5 dakika bırakacak yada dertleşecek kimsem de yok .eminim benim gibi olan çok fazla anne vardır .ama gerçekten zorlanıyorum artık psikolojim bozuldu .her gün ağlıyorum .afedersnz bugün eşim sabah evdeydi lavaboya girebildim diye azcık sevindim 😔 polis olduğu için gece gündüz karışık çalşıyor hep . ne zamana kadar devam ediyor çocuklar böyle 3 yaşına kadar mı yoksa ?.. geçiyor desin biri nolur 😔 yemeğini yese yine razıyım geri kalanına. Yada uyusa en azından gündüz gücüm olsa. O kadar çaresiz bitkin hissediyorum ki napıcam ben