Anneler meraba. 16 aylık bebeğim 3 gecedir uyku sıkıntısı çekiyor. Ne güzel düzenli uykularımız vardı hepsi bitti. 11 gibi yatıyo akşam gece 4.5 gibi uyanıyor 8 e kadar uyumuyo. Kalıcı bir durum mu acaba..bir sıkıntısı da yok gün içinde keyfi yerinde. Ama ben bittim