sezer2022 Bebeğim iştahlı aslında ama kesinlikle mama sandalyesinde yediremiyorum kafasını eyiyor , biberon gibi hemen doyamadığı için ağlıyor ve yere yatırıp yediriyorum zararı olur mu püre çorba gibi şeyleri yatarak yediren varmı
Dimitrina_kovaceva sezer2022 öyle yapmak doğru değil canım bence oturtman şart çünkü aynı zamanda tehlikeli 🌼
Dimitrina_kovaceva sezer2022 hayır canım belki de mama sandalyesi çok diktir bari ana kucağında falan oturtsan alışır mesela hemen dik oturtma da biraz eğimli oturt zamanla git gide dikleştir belki de böyle alışır 🌼