Eersoy ben de sizle aynı sekildeyim , öğleden önce bir ,öğleden sonra bir olmak üzere iki öğün veriyorum , sabah ogununde yumurta sarısı, avokado,lor peyniri, bebe bisküvisi,irmik ,pekmez vs veriyorum , öğleden sonra meyveli yoğurt veya tarhana yada sebze çorbası veriyorum ,kiymayi corbalarla denemeye başladım ben de , pankek yapanları görüyorum , acaba başlasam mi diye düşünmüyor değilim ama nasıl yicek bilemiyorum,zaten olanı da az yiyor