Kızlar merhaba, Nukun alıştırma bardağını kullanıyorum haftada 2 kere kaynatıyorum, kaynatılmış ılımış su veriyorum kızımada. Bugün farkettim su koymak için açtığımda çok iğrenç kokuyodu içi beni cok rahatsız etti hep mi böyleydi bilemiyorum bugün bi koklayasım geldi. Bu neden olur yada nasıl çözebilirim bilgisi olan var mı?