Akca28 Bebeğim 4 aylık ve yaz geliyor ben bu göbekten nasıl kurtulacağım bilmiyorum doğumda aldığım kiloların hepsini verdim ama göbek hala duruyor 🤦🏻♀️
1bebek1kedi Akca28 ben de durayım burda, kızım 4 aylık, korse tayt aldım, dün 1 kez giydim 2 saat inanılmaz bi baş ağrısı oldu onunla ilgili midir bilmiyorum ama sanki korae, sıkıştırdığı için başım ağrıyo gibi hissettim 🤷🏻♀️ başka çözümü olan var mı acaba?
Kaardelen Akca28 Plates gerekiyor alt göbek için. Onun gitmesi çok zor bende takıyorum baya. Bu gidişle estetik yolu gözüküyor bana spora asla sabrım gelmiyor, aynaya bakmakta moralimi bozuyor😂