Acemianne000 kabızlık için fitil veriyoruz eczacı yarım kullanmamızı söyledi. Fkat kaynanam daha iyi yapsın diye yarım değil tam verdi çocuk 2 gündür huzyrsuz kusuyo bi de. Karnından gurul gurul sesler,geliyo acaba fitil mi ağır,geldi
Kbetul Acemianne000 canım biz neredeyse 20 gün kadar gliserin kansuk kullandık fitilden sonra kaka yapıyorsa sorun yok ama yarım kullanmanızı tavsiye ederim bütünü çok büyük ağır gelebilir çıkarmakta zorlanabilir çünkü benim bebeğimde fitil hep bütün olarak çıkıyordu asla erimiyordu 🤷🏻♀️
1bebek1kedi Acemianne000 Doktor yarım kullanın diye 3 aylıkken vermişti kızıma gliserin kansuk. Umarım tekrar kullanma ihtiyacınız olmaz ama olursa yarım verin isterseniz, fazla gelmiş olabilir. Bir de sabit bir doktorunuz varsa bu şekilde sorun bakalım doktoru ne diyecek 🙏🏻
Acemianne000 Kbetul kaka yaptı evet hatta kaka yaptıktan sonra fazla acıkıyo biz mama+meme ilerliyoruz. Fazla acıkınca yine kaynanam yemesi gerekenden fazla vermiş mamayı bi de meme içince kustu çocuk. Mama fazla geldi galiba ondan rahatsız oldu kustu dedim. Bu sabah yine aynı ama midesi rahatsız belli yine kustu hemde mamadan 2 saat sonra
Kbetul Acemianne000 memeden fazla mama verirse memenden kesilir canım biz de öyleydik zamanla kesildi memeden şu an sadece mama çünkü mama memeden daha güzel akıyor bebek meme reddi yapıyor. Kayınvalidenize söyleyin fazla mama vermesin yazık bebeğe küçücük daha midesi onun 🥺
zynp-1994 Acemianne000 o yapmaz kusma bizde yarım veriyorduk hastanede çıkmazsa bir süre masaja rağmen falan diğer yarısınıda yapardık kusması tamamen midesinin dolu olup gazının olduğunu gösteriyor