ayuksel Selam hanımlar bebeğim 6 aylık normalde gündüz de gece de 3 saatte bir emiyordu ama artık gündüzleri 3 saatte bir denediğimde bağırıyor emerken acıkmıyor olabilir mi? Siz kaç saatte emziriyorsunuz
Dondurmalikahve ayuksel Ben sadece ek gıda verdiğimde süre biraz üzüyordu onun dışında gündüz hep 2 2,5 saatte bir emerdi