Kızlar bakarmisiniz benim bebeğim 2,5 aylık 1,5 aydan beri zorla emziriyoruum ya ayakta gezerek yada ziplayarak emziriyoruum idrarında enfeksiyon vardı ondandır diyordum ama enfeksiyonu da geçti yalnız hala zorla emziriyoruum sizce sebebi nedir emzirme pozisyonu na aldığım zaman hemen ağlamaya başlıyor sütüm tazyikli geliyor acaba ondan mı