Znursahinan Merhaba canım anneler 7 ay 22 günlüğüz geceler 15 dakika da bir uyanıyor aşırı huysuz memnun olmuyor hiçbir şeyle bu durumu yaşayan annelerim bu 8. Ay atağı mı acaba
Boncugummomy1 Znursahinan 8. Ay atagi. Birde ayrilik korkusu oluyo bu ayda. Anneye yapisiyolar. Biz Atlatmaya basliyoruz yavas yavas Insallah gececek 😑
kelebek_17 Znursahinan diş olabilir mi. 10,5 aya kadar öyle gitti bizim. hiç geçmeyecek sandım. 6 diş üst üste patladı sonra rahatladı gece uyanmaları azaldı.