3 çocuğum var 3 de görünmüyor bundan önce böyle bir sorun yoktu oğluma randevu alıcaktım bir baktım 3 de yok e nabızdan onay vermeniz gerekiyor diyor zaten onaylı ne alaka anlamadım hep ordan randevu alıyordum e nabız a da giriyorum çocuklar görünüyor zaten onay ver fln demiyor ne yapmam lazım bilgisi olan var mı