Merhaba, 5.5 aylik ikiz kizlarim var meme+mama seklinde ilerlemeye calisiyoruz ama mamayi asla kabul ettiremiyorum 2 ayliklarken basla ve asla bitmiyor. Evin icin hoplaya ziplaya dans ede ede 45 dakika 1 saat suruyor mama yedirmelerimiz. Kac cesit biberon kac cesit mama denedim,enjektorle vermeyi denedim uyku aralarinda vermeyi denedim sonuc hep ayni. Doktorumuzun onerisiyle ek gidaya kasik mamalarina basladik,kizlarimdan bir tanesi daha iyi en azindan yiyor kasik mamalarini ancak oburu onu da yemiyor.cok yoruluyorum artik ve sabrim kalmadi artik sinirleniyorum agliyorum ve kizima bunu yasattigim icin de ekstra vicdan azabi cekiyorum. Napicagimi sasirdim artik tecrubeli anneler var midir farkli bir metot onerecek?