Kızlar ben 65 ile hamile kaldım . 85 ile doğum yaptım . Sezeryan olmama rağmen doğumdan sonra yaratıldığımda kilom 76 idi . Ama bebeğim 21 gün küvözde yattı , süt olsun diue sürekli yedirdiler . Sonra da deprem oldu . Başkasının evinde kaygıdan yedim . Ardından Ramazan girdi. Hepsi kilo almama sebep oldu . Aşırı canım hep tatlı istiyor önüne geçemiyorum . 78 kilo olmuşum : Bugün diyetisyene gideceğim sütüm azalır mı sizce 🥲🥲