Hanımlar merhaba. Öncelikle Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun🇹🇷
İlk evlendiğim zamanlar beni çok karabasan basıyordu. Camimizin imamına sordum. Eşin işe giderken üstünden çıkardığı tişörtü senin üstüne koysun dedi. Bunu uyguladık ve evet gerçekten işe yaradı. Belki bir sene boyunca hiç basmadı. Hamileyken de sorun yoktu fakat doğum yaptıktan ve kırkımın çıktığı gece basmaya başladı tekrar. Bebeğim bensiz uyumuyor. Eşimde deli yattığı için şuan ayrı yatıyoruz mecburen. Aylardır iki-üç gecede bir tam sabah ezanı okunmadan önce karabasan basıyor. Tişört koyduk işe yaramadı. Dediler ki kıyafetine iğne tak gelmez. O da işe yaramadı. Yastığına tak dediler. O da işe yaramadı. Yattığımda odada kuran bulundurdum işe yaramadı. Bastığında ezan okuyorum, sure okuyorum, parmaklarımı oynatıyorum ama gitmiyor. Asla sure okumadan, kızımı okumadan uyumam. Fakat hiçbiri işe yaramıyor. Eskiden kısa sürerdi. Gittikçe karabasanın basma süresi uzuyor ve öleceğimi sanıyorum nefesim kesiliyor uyuşuyorum. Resmen oradan oraya fırlatıyor beni. Başına gelipte çare bulan var mı? Her gece şimdi uyuyacağım basacak yine düşünmekten bıktım artık. Şimdiden teşekkür ederim