Hanımlar sütüm az geldiği için yetersiz kaldığı için mama takviyeside veriyorum 3 saatte bir. Fakat okuduğum kadarıyla mamayla beslenen bebekler daha çok kabız oluyor. Bebeğim günde 1 kez kaka yapabiliyor ya da bazen hiç yapamıyor. Yapamadığı zamanlarda hep zorlanıyor kıpkırmızı oluyor zorlanıyor yavrum. Bu kabızlığın çaresi nedir ya sürekli böyle mi devam edicek