Merhabalar 2 aylık bebeğim var .
Sol göğsüm aşırı yumuşadı Süt iyice azaldı sıktığım zaman ucunda toplanıyor Süt önce ki gibi sıktığımda tazyikli gelirdi sağ göğsüm hala normal sıkınca dediğim gibi oluyor ama sol öyle değil.
Bebeğim sütü içince de yumuşuyor boşaldığı için ama öyle bu öyle bi yumuşama değil tamamen boş gibi Süt çok az geliyor.
Napcam endişeliyim bu konuda çözümü var mı önerisi deneyimi???