Kızlar ikizlerim var tam bu gün 40 günlükler ama küveze girdikleri için orda enjektörle beslenirler beni kabul etmediler silikon göğüs ucuyla emziriyordum 2 gün red yaşadım zaten sütüm azdı sağdığımda 90 CC anca çıkmıştı dün sağdım yine 60 cc çıktı akşam emziremdim uyudular bende uyumuşken sağıyım dedim tabi o sağmamnın arkasına 4 saat önceden emzirdim sonra sağdım ve 30 CC bile çıkmadı birde göğüslerimdeki süt belli oluyordu yani yuvarlak bir şey vardı sert oluyodu 1 saat içinde ama 4 saat sonra hiçbir belitri yoktu normalde fışkırırdı ama damla damla anca sağdım 30 ccyi birde dün sağarken önce su gibi geldi baya öyle sağdım sonra süt rengini aldı oda az geldi kesiliyor muyum?