Merhaba anneler, kızım 3 gün sonra 4 aylık olcak ve 2 gündür çok huzursuz. Uykuya geçmekte çok zorlanıyor ve sürekli korkup sıçrıyor. Sebep yokken sıçrayıp ağlıyor zor sakinleşiyor. Atak döneminde bu normal mi? Yoksa başka bi sebep mi aramalıyım? Şimdiden teşekkürler