Arkadaşlar merhaba benim merak ettiğim tarifleri hazırlarken misal pirinç ünlü meyveli mama yapicaz içine 3 ölçek formül mama koymak istiyorum direk toz halini mi ekliyoruz yoksa biberon hazırlar gibi aynı oranda su da koyuyor muyuz. Tariflerde direk ölçek koyuyor ama o şekilde su ihtiyacını nasıl karşılayacak