Günaydın canım anneler 💞 biz bugün 2 ay 25 günlük olduk.. doktorumuz 3. Ay itibari ile biogaia ve sab simplex’i kesebilirsin dedi. Sab simplex’i günde 3 defa 10 damla veriyordum, 1 haftadır sabah akşam 7 damla olarak azalttım, bugün itibari ile de sabah akşam 5 damla olacak şekilde yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum ancak bebeğimde gaz problemleri hala devam ediyor.. Bir de asıl korkum da biogaia’yı bırakmak.. şuan kakasını düzenli yapıyor, bırakınca nasil olacağından emin değilim. Sizler bu tarz damlaları ne zaman bıraktınız? Bana ne önerirsiniz?