Sarpsmomm 1.5 ay yaşadık. Topuklarını ıslak bezle siliyorduk buz koyuyorduk ama asıl çareyi tamamen soymakta bulduk. Tamamen soyup sadece bezle kalınca güzel emmeye başlamıştı. Evin içi cok sıcak olmasın maks 22-22 derece , üstünü kalın giydirmeyin. Cok sıcak olunca bebek mayışıyor uyanamıyor. Hoş gelmiş dünyaya sağlıkla büyüsün 🙏🏻🌸