MeteKaan 2aylik bebeğim hirilti nefes aliyor.muhtemelen diger cocugum okuldan getirdi..ne yapmam lazim.ara ara da öksüryo bogazini temizleneye cabaliyor sanirim.burunu acik tutmam disinda neler önerirsiniz?ama daha çok kücük o kadar dikkat etmeme ragmen;(((
Mumandbaby MeteKaan çok geçmiş olsun ..malesef bol emzirme veya mama dışında başka birşey yapamazsınız, ya da bir pediatriste görünüp bebeğinizin durumuna göre uygun ilaçları söyleyecektir size
MH2022 MeteKaan buhar çok rahatlatıyor nebü ile buhar verebilirsin soğan kesip yanına koyunca nefes alması kolaylaşıyor bide sen sarımsak ye bol bol sütünden geçer ben oğlum hastalanınca yutuyorum sürekli sarımsak geçmiş olsun. Doktorum öksüren çocuktan korkma öksürmeye çalışıp oksuremesse getir bana demişti şurup vermedi o yüzden
devrim3012 MeteKaan öncelikle doktora gitmeni öneriyorum ciğerine geçmiş mi geçmemiş mi kontrol etsinler. Duruma göre hava ilaç verir doktor ❤️ Benim de oğlum 2 aylıkken hırıltısı vardı öksürük de eklendi bronşiolit teşhisi konuldu hava veriyoruz her öksürdüğünde geçmiş olsun umarım önemli bişeyi yoktur 🌸