Kizlar kizim 31 aylik yapı itibariyle cok korkak bi cocuk herseyden korkar dün tuvalet egitimine basladk ama cok kotu gecti sabah bezi ilk cikardgm saatlerde altina cisini yaptı o islakliktan korktu aglamaya basladi sakinlestirdm bidaki sefere tuvalete yaparz annecm dedm neyse gün boyu ara ara klozete oturdk ama nasil agliyo hic bi sekilde yapmadi ve cisini tutmaya basladi cok uzun saatler tuttu babasinin kucagindayken yapti en sonunda..oyunlar yapiyorz neler yapiyorz olmuyo otursa bile aglayarak otruyo ama kesinlkle yapmadi tuvaletini..normalde gece de bez baglamayi dusunmuyodm ama altina yapsa ciglik kiyamet üstnü degstriyorz uykusu boluncek ertesi gunu uykusz kalmasin diye o uyuynca bez bagladm az once de uyurken cikardm bezini bi baktim kuru bir kere bile yapmams bana ne tavsiye edersiniz kizlar nasil alistrcam ya var mi boyle bebegi herseyden korkan ne kadar zormus bu tuvalet eğitimi