Hanımlar dun kızımı da yanımda işe götürmek zorunda kaldım. Pusetinden hiç çıkarmadım. Bi tek arabada emzirmek için çıkardım. 3 saat boyunca pusettindeydi. Ama cok rüzgarlı bir hava vardı. Surekli ellerini ve yüzünü kontrol ettim. Ne üşüdü ne terledi. Ama eve geldiğimde beri hem hapşırıyor hem öksürüyor. Rutininde bi değişiklik yok. Mizmizlik yok. Uykusuzluk yok. Ne yapmam lazım. Öksürük boş değil ama sanki cigerlerden geliyor. Ne bilim ben hiç hastalıktan da anlamam ki. Bizim ailede nerdeyse hiç hastalanma olmaz. Ne yapacağımı bilmiyorum. Hemen hastaneye de gitmek istemiyorum. Çocuğu benden aldıkları için çok fazla geriliyor. (Başlarda anne sütü sariligi olduğu için, kan alma dönemleri falan baya yer etti zihnimde) lütfen bi tavsiye verin Ne yapmam lazım. Siz neler yapardınız kendi cocugunuza