yamans vallahi ben de ek gıdaya geçerken bir heves almıştım . İlk zamanlar kullandım ama zamanla normal tabaklara kaselere döndüm. Kaşıkları da ufak gelmeye başlayınca başka marka kaşık aldım. Ama şöyle ki şuan 19 aylık oğlum mesela benim yedirmemi istemiyor , kendisi yemek istiyor o nedenle tekrar oioi’ye geri döndük. Vakumlu olduğu için mama sandalyesine yapıştırıyorum o şekilde kendisi yiyor. Ha başka markanın da vakumlu tabakları olabilir yani. Bende 3 bölmeli tabak, puzzle tabak, çorba kasesi ve kaşıkları var.