azbetfat Oğlum 3 aylık aptamil mama ile besleniyor sadece ama kakasını çok yapıyor günde 6 kez falan neden acaba mamayı çok verdiğimden dolayı diyorlar sizinkiler kaç defa yapıyor
zynp-1994 azbetfat yoo bence alakası yok benim bebeğim daha fazla yapıyor hem de mama( bende aptamil kullanıyorum) günde 1-2 kez veriyorum ona rağmen bir yerde okumuştum iyi beslendiğini gösteriyormuş her bebeğe göre de değişir zaten
zynp-1994 azbetfat yok benim bebeğim iyi aldı hatta kilosunu 36 haftalık doğmamıza rağmen ben bına rağmen bi sıkıntı yaşamadım açıkçası