Esdiyebiri Dün bexsero ikinci doz olduk hafif ateşle devam etti biraz önce uyandı ve baktım ayağını hiç hareket ettirmiyor üstüne basamadı baya ağrıyor olmalı normal bir durum mu ilk dozu nimenrix ile birlikte yaptırmıştık o zaman böyle bi şey olmamıştı
midekoruyucu Esdiyebiri benim kızım da biraz hassaslaşmıştı ağrısı çoktu belliydi ama bu kadar olmamıştı. Doktora bi sorun isterseniz bu kadarı normal mi ?
MH2022 Esdiyebiri yeğenim de üç gün boyunca ayağının üzerine basamadı doktor çok normal demişti. Şöyle düşünün korona aşısında bizler bile kol ağrısı çektik kaç gün ben üstüne yatamadım. Ateşte normal zaten düşer şifa olsun
S2022 Esdiyebiri biz ikisinde aynı anda yaptrdk a yada b si hangisiyse baya ağır o ayağınu hareket ettrmiyo
MeetJoeBlack Esdiyebiri benim oğlumun da bacak ağrısı olmuştu, yeğenimde de aynı şekilde üstüne basamama olmuştu.