Emzirme bizde götürüyor hep. 10 yılda yaşadığım diş sorunlarımı 1 sene içinde yaşadım. Sizinle benzer dönemde dişçiye gitmiştim ben de. Anestezi uyguladığı için uygulama sonrasındaki 3-4 saat emzirmemem gerektiğini söylemişti. Garanti olsun diye ilk sütümü sağıp dökmüştüm. Emzirip gitmiştim. Geceden de sağıp o eksik öğününe biberonla vermiştim.