ayse42_ eski postları okuyun yaotiran çok fakat küçük bebeğiniz amlieyt için bekletiyorlar bu ayjarda diye okudum ben heo bebeginde var benimde 3.5 yaşında şu an yüzde elli boyut ortada dedi takip ediyoruz gece horlama ağzı açık uyuma son evre oluyormuş onlar yok bizde o yüzden şükür şimdilik ameliyat demedi ki desede başka doktor görüşü alırım hemwn tamm demem bı yere