Eşim faize yanaşmıyor. Malum araba da maalesef ihtiyac. İkinci el almak istiyorum zaten sifiir alamam. İkinci eller bile 200 binden aşağı değil 🤦 araba çok lazım gerçekten arabasız olmuyor gece gezmemiz yok otobüs metrobüs bulamicaz diye gidiyoruz gittiğimiz yerde geç olduğu için kalmak zorunda kalıyoruz. Bu durum benim canımı sıkmaya başladı. maddi olarak kenara para atmakta sorun yok fakat 5-10 bin ayda atabilirim başka da atamam givi ya da daha az bazen çok fazla harcanıyor para. Atsam atsam altın atabilirim bilmiyorum canım çok sıkkın. Eşime dedim girelim faize 300 çeksek 400 öderiz 5 senede biter ama yok yanaşmıyor. Yorum yapar mısınız kızlar gerçekten sinir oluyorum