Brcece 3 ay 12 günlük bi kizim var hipp kullanıyoruz . ve mamadan 4 saat sonra gazimiz çıkıyor hippi bırakmayı düşünüyorum . sma comfort önerdiler kullanan var mi gaz ve koliklige iyi geliyor mu gaz sorunu yüzünden gece uykukariimiz iptal 😑
Mysmrtfrt Brcece ben sma optipro kullanıyorum 2 aylık bebeğim. Ama çok şükür gaz veya kabızlık sorunumuz yok sadece bazen kusuyor
motherofLeyla Brcece bende 33 günlük kızıma hipp kullanıyorum ama kabızlık yaptı sanırım kakasını yapamıyor. Aptamile comformile geçeceğim yorumlarda gaz ve kabızlığa iyi geliyor yazmışlar ama deneyip göreceğiz
MerveeeeeEsila Brcece Ben sma optipro kullanıyordum o cok gaz yaptı doktor sma comfort kullan dedi cok daha azdı gaz olayı
Brcece teşekkürler yorumlarınız için bugün en yakin eczanden mamayi alip kullanmaya basliycam bakalım sonuç ne olucak