busraaaa_ Tepki vermeyin. Ama istikrarlı olun. Yani 2 gün tepki vermedim 3. gün ayyyh yapmayın. 3 kez atlattım bu dönemi. Korkuyordum çünkü annem beni 9 aylıkken sütten bu sebeple kesmiş. Hayır diyince, gülünce veya kızınca ya da ani şekilde hareketler yapınca oyuna çeviriyorlar. Bir kez ısırdı memeden çekin sakince yanlış bir şey yaptığını ve canınızın acıdığını anlatın memeye tekrar alın. İkinci kez yaparsa memeyi kapatın emzirmeyi bırakın. Ağlasa da meme vermeyin o an için.