Sorum yukarda. Çocuğum ikindin 5ten beri ayakta.ne yaptıysam uyutamadım gazı yok,altı temiz,karnı aç değil, giydiği kıyafetler rahat,burnu açık ve üzerine banyo yaptırıp tertemiz giydirdim artık gözler kızarmaya ovuşturmaya başladı ama yok uyumamaya yemin etmiş gibi bakıyor etrafa biz ilgilenmeyince ağlamaya başlıyor. Saatlerce bakın aralıksız 2 saat pışpış yaptım kucağımda tenimde uyutmaya çalıştım göğsümde uyutmaya çalıştım yok yani uyumuyor ve o kadar emdi ki ağzını sımsıkı kapatıyor yorgunluktan ölmek üzereyim benim gözlerim kapanıyor onun ki kapanmıyor bana bakıyor ama çok uykusu var çok belli oluyor allahım ben bu çocuğu delirmeden büyütebilecek miyim ya 😭😭😭😭 neden uyumuyor neye direniyor böyle yaa derin derin nefesler almaya çalışıyorum ki çığlık atıp koşarak evden çıkmayayım 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️